На сучасному етапі ПТНЗ мають адаптуватися до нових соціально-економічних вимог і врахувати потреби ринку праці – готувати ініціативних, творчих, компетентних і висококваліфікованих робітників, підготовлених до виконання фахової роботи в умовах жорсткої конкуренції. Щоб підготувати такого робітника потрібно:
По-перше, впроваджувати в навчальний процес сучасні новітні виробничі технології;
По-друге, вивчити ринок праці, знайти соціальних партнерів для співпраці.
Головними напрямками роботи ліцею є:
Ø Розвиток особистості учня через нетрадиційні форми та методи навчання;
Ø Оволодіння інноваційними технологіями виробництва та упровадження їх у навчальний процес;
Ø Удосконалення методики використання комп’ютерного забезпечення, дидактичних матеріалів.
Важливу роль у підготовці та вихованні кваліфікаційного працівника відіграє рівень кваліфікації і майстерності самого педагога, його вміння довести свої знання до кожного учня, володіючи різноманітністю та гнучкістю методів навчання.
Особливість сьогодення полягає в тому, що кожен викладач виконує функції інноватора, фахівця, який у щоденній праці впроваджує новітні ідеї, технології, методики навчання і виховання.
Мета сучасного навчання полягає у розвитку гнучкого мислення учнів, а знання є умовою реалізації цієї мети. Обов’язковими умовами такого навчання є висока активність учнів у навчальному процесі, створення на уроках проблемних ситуацій.
Під час теоретичного і виробничого навчання викладачі та майстри виробничого навчання впроваджували у навчально-виробничий процес електронні носії інформації.
Коментарi