"Слабка ланка"

У системі професійної освіти важливу роль відіграє професійна спрямованість – це організація навчання, яка забезпечує осягнення базових теоретичних знань, практичних умінь і навичок, необхідних майбутньому робітнику для ефективного засвоєння дисциплін професійної підготовки, формування професійного мислення, професійної самосвідомості та професійної культури.

Саме тому, 21 листопада 2017 р. у Чернівецькому професійному ліцеї залізничного транспорту було проведено інтелектуально-пізнавальну гру «Слабка ланка», яку організували викладач спецдисциплін Олександр Степанович Гакман та викладач інформатики Валентина Сильвестрівна Новицька. Метою гри було допомогти учням перевірити свої знання з предметів: Будова та ремонт тепловоза, Автогальма, Управління та технічний огляд тепловоза, Правила технічної експлуатації та Інструкції, Охорона праці та Інформатика, розвинути інтерес до обраної професії, сприяти прийняттю самостійного рішення.

Гру проведено серед учнів груп 69 ПМ та 71 ПМ, які здобувають професію: «Слюсар з ремонту рухомого складу; помічник машиніста тепловоза»

Допомагали проводити гру жюрі. Вони слідкували за тим, хто дасть більше правильних відповідей. Ведучі зачитували питання, учні повинні швидко і правильно дати відповідь. За кожну швидку та правильну відповідь гравець отримує один бал.

Гра складалася з шести раундів.

У грі брали участь сім учасників. Вони становили одну команду, а раунд за раундом втрачали "слабку" ланку. Учасник, який відповів на найбільшу кількість питань, є найсильнішою ланкою і найменша кількість - слабкою ланкою. До фіналу дійшли двоє учасників: Максим Воробець (група 71 ПМ) та Степан Павлюк (група 69 ПМ). Питання у фіналі задавались по черзі (5 питань). Степан відповів правильно на більшу кількість запитань і став переможцем, а всі учасники були нагороджені заохочувальними призами.

Кiлькiсть переглядiв: 808

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.