Педагогічні читання - як форма покращення майстерності педагогів

Учитель повинен свідомо йти
в ногу з сучасністю,
пройматися й надихатися силами,
які пробудилися в ній.
А. Дістервег

10 січня 2018 року у Чернівецькому професійному ліцеї залізничного транспорту відбулися педагогічні читання на тему «Організаційні та методичні аспекти навчання; дидактичні підходи та досвід їх впровадження».

Педагогічні читання – одна з традицій та невід’ємна частина методичної роботи нашого навчального закладу. Це форма науково-методичної роботи, покращення майстерності педагогічних працівників, направлена на відкритий обмін досвідом з навчання та виховання учнівської молоді.

Розпочато педагогічні читання виступом директора В. І. Сідора, який зупинився на важливості розвивання міжнародної співпраці та обміну досвідом із закордонними колегами.

Про нові дидактичні підходи у організації методичної роботи в професійно-технічному навчальному закладі розповів методист ліцею – М. А. Голодюк.

Змістовними і цікавими були виступи «Новітні методичні підходи до підготовки відкритих уроків спеціальних дисциплін» (О. С. Гакман), «Методика проведення рольових і ділових ігор на уроках теоретичного навчання» (М. Г. Неделько), «Нові дидактичні підходиформування трудових компетентностей учнів» (П. В. Батринак), «Новітні технології сучасного уроку виробничого навчання» (В. М. Шморгун), «Урок-основна форма організації навчання ПТНЗ. Вимоги до сучасного уроку теоретичного навчання» (Л. І. Білозерова), «Сучасні підходи до проведення уроку виробничого навчання» (Л. М. Крупа)

Досвід, презентований педагогами під час заходу, засвідчив їхню високу професійність.

Кiлькiсть переглядiв: 230

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.