Захист прав учнів пільгових категорій в діяльності соціальних педагогів області
24 січня 2018 року на базі Чернівецького професійного ліцею залізничного транспорту відбулося засідання Школи соціальних педагогів закладів професійно-технічної освіти області на тему «Захист прав учнів пільгових категорій в діяльності соціального педагога закладу професійно-технічної освіти».
Ця проблема є особливо актуальною на сьогоднішній день в контексті організації цілеспрямованої фахової допомоги учням з числа пільгових категорій.
Розпочала роботу засідання директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти в Чернівецькій області Світлана Миколаївна Микитюк, яка наголосила на важливості обраної тематики та побажала всім плідної роботи.
З вітальним словом виступив директор Чернівецького професійного ліцею залізничного транспорту Василь Ілліч Сідор, який ознайомив присутніх із специфікою навчального закладу та розповів про історію становлення ліцею.
Надія Василівна Семенчук, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти в Чернівецькій області, ознайомила з планом роботи засідання, надала інформаційно-методичне забезпечення та акцентувала увагу учасників на організації роботи з дітьми пільгових категорій.
Людмила Василівна Руснак, заступник директора з виховної роботи Чернівецького професійного ліцею залізничного транспорту, розповіла про організацію дозвілля учнів пільгових категорій в позаурочний час.
Ганна Петрівна Білек, соціальний педагог Чернівецького професійного ліцею залізничного транспорту поділилася досвідом роботи з організації соціального захисту дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа та дітей з особливими потребами саме в закладах професійної освіти.
Інна Михайлівна Максимюк, соціальний педагог Вищого професійного училища №3 м. Чернівці, охарактеризувала практичний аспект захисту прав учнів, батьки яких є учасниками бойових дій, дітей з малозабезпечених сімей, внутрішньопереміщених осіб та учнів, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.
Учасники Школи соціальних педагогів успішно справились з поставленими завданнями. Вони ознайомилися з методикою організації цілеспрямованої фахової допомоги дітям пільгових категорій у вирішенні їх соціальних і психолого-педагогічних проблем; розглянули основні напрями допомоги дітям пільгових категорій у створенні доцільних умов розвитку учнів, а також мали можливість опрацювати проблемні ситуації, виробити алгоритм дій у організації роботи із захисту прав учнів та обговорити все за допомогою практичних вправ та роботі в групах.
Завершилося засідання зворотнім зв’язком та виробленням стратегії подальших зустрічей.
Коментарi