Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: – діагностика мікроклімату, згуртованості колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективі | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Практичний психолог |
Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Наставники груп, психологічна служба |
Обговорення питання протидії булінгу на засіданні батьківського комітету ліцею | Батьки здобувачів освіти | Лютий | Заступник директора з ВР, психологічна служба |
Обговорення питань з протидії домашнього насильства та булінгу на засіданні методичної комісії класних керівників та вихователів | Учасники методичної комісії | Квітень | Заступник директора з ВР, соціальний педагог |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Булінг та відповідальність» | Педагогічний колектив | Лютий | Психологічна служба |
Інтерактивна бесіда «Насильство, булінг та відповідальність» | Здобувачі освіти | Лютий | Практичний психолог |
Розробка пам’яток «Маркери булінгу», «Булінг! Як його розпізнати» | Усі учасники освітнього процесу | Березень | Заступник директора з ВР, психологічна служба |
Організувати написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». | Здобувачі освіти | Березень | Викладач укр. мови і літератури |
Тренінгове заняття «Булінг та мобінг у освітньому середовищі» | Педагогічний колектив | Квітень | Соціальний педагог |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Адміністрація, викладач правознавства |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Наставники груп, психологічна служба |
Перегляд відеофайлів та фільмів відповідної спрямованості | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Вихователі гуртожитку, психологічна служба |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Психологічна служба |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Психологічна служба |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | Батьки здобувачів освіти | Упродовж року | Наставники груп, психологічна служба |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Усі учасники освітнього процесу | Упродовж року | Адміністрація |
У своїй роботі керуємося чинним законодавством та безпосередньо
Положенням про психологічну службу системи освіти
Функції роботи
Роль психологічної служби у системі ПТНЗ
Портфоліо соціального педагога
Що таке булінг
Коментарi